2011. december 23., péntek

Coastal Scents Ultra Shimmer Palette

Ezt kaptam karácsonyra a páromtól. 21-én délelőtt az MPL hozta nekem a makeup plazatól. Ha valaki nem ismerné az oldalt http://www.makeuplaza.com/  . (jejeje) Nehéz volt választanom az Original Palette és ez között de nem bántam meg a döntésemet. Leginkább attól tartottam, hogy túl csillámos és hétköznapokon használhatatlan lesz. De nem!!! A színek gyönyörűek, fényesek, és nagyon jól pigmentáltak (alap nélkül is szépek). Egyszerűen imádom. De azért, ne legyen csupa jó. A hozzá kapott applikátorok borzalmasak. Nem tudom mire fogom őket használni.

És néhány kép a szépségről...







A következő bejegyzésben ki is lesznek próbálva a színek. Most ezt azért nem tettem meg, mert sötét van, és a fényképezőm nem igazán akart olyan képet csinálni amin látszik is valami.
És még egyszer: köszönöm Kicsi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése