2012. január 16., hétfő

HAUL

Megmutatom Nektek, hogy az elmúlt napokban miket vettem.
 Essence szemhéjalapozó: szerintem erről nem kell sokat írnom. Előhozza a színeket a gyengébb darabokból is és nem áll össze semmi a kis ráncokban. A Rossmanban vettem 750.-
NYC körömlakk: nagyon szép lilás kékes szín. 250 Mindnight Ametist árnyalat. Szintén Rossman. 299.-
NYC porpúder: átlátszó púder fixálásra és mattításra. Talán kicsit világosít az arcomon, de nem látványosan. Rossman, 850.-
Lilliputz ajakápoló: egy síntelen ajakápoló, kicsit édeskés illattal. A DM saját márkás gyerekcuccai közt találtam rá. Aranyos kis karácsonyi mintás a csomagolása, gondoltam muszáj elhoznom. Megérte, nagyon jól hidratál. DM, 550.-
Oriflame szempillaspirál: majd hozok tesztet, és lesz vele smink. Oriflame, 700.-
Oriflame ízesített szájfény: Toffee árnyalat. Szintén sminkben lesz. Kicsit édeskés illata van, de íze nincs. Oriflame, 600.-
 Alterra szilikonmentes sampon. Majd néhány használat után leírom a véleményem. Rossmanban vettem, 650.-
 Isana mandulás körömlakklemosó: szeretem, mert nem szárítja a körmöt, könnyen megbirkózik a sötét lakkokal is, és nagyonnagyon sokáig elég. Rossman, 350.-
 Catrice tusecset: nem rossz, főleg ebben az árban. Kétvégű ecset, szép vonalat lehet vele húzni. Ami hátrány, hogy kicsi a tokja és ha nem jól teszed bele, megnyomja az ecsetet. Rossman, 750.-
 Ilyen szivacs van a púderben...mondanom sem kell: KUKA!
 Catrice rúzs: nagyon szép színe van. Majd hozok tesztet. 160-as ányalat (Tell Me A Berry-tail). Imádom...olyan szép.
Ennyi lennék mára. Most teszteket és sminkeket szeretnék hozni. Már felgyűlt néhány dolog tesztelni. Addig is:
Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése