2012. március 9., péntek

Februári kedvencek

Sziasztok!
Kicsit megkésve, de megmutatom, hogy mik voltak a kedvenceim februárban.


 Freshmaker nedves törlőkendő. Eurós boltban vettem 290.- volt, és 72 darab van benne. Nagyon szeretem, mert még a legtartósabb sminkeket is könnyen lehozza és jó az illata.

 Nivea visage makeup starter. Annyira szeretem. Bár most átállok a BB krémre, de ha alapozót használok, előtte biztos ezzel kenem be az arcom.


 Oriflame almás-zabos ajakápoló. Annyira, de annyira jó illata van. És nagyon jól hidratál. És sokáig elég is. Amit még szeretek, hogy van egy enyhe pirosas-narancsos színe. Nem szoktam belenyúlni, egy külön bejáratú ajakecsettel szoktam felrakni.


 Catrice szemhéjpúder duo. Annyira jó színek. Nagyon szeretem. Ha valakit érdekelne, szívesen megnézem a számát.


NYC transzparens púder. Sok van benne, olcsó, és nagyon jó. Egy negatívuma van, Utaztatni kicsit sem lehet. De ennyi belefér. Úgyis egy kisebb kompaktpúdert szoktam magammal vinni.

Ennyi lennék mára. Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése