2012. március 24., szombat

Haul

Sziasztok!
Most azt mutatom meg, hogy miket vettem az elmúlt 1-2 hétben. Nézzük is:
Az első egy miss rose glitter paletta. Azt hiszem talán 600 forint volt. Bulisabb, vagy extrémebb sminkekhez jól fog jönni.








A második egy felső, amit a Hádában turizam. Nagyon jó anyaga van, és amikor megláttam rögtön tudtam, hogy elhozom. 1500 forint volt.




A harmadik egy L'oreal infallible rúzs. 200 Fuchsia Fix árnyalatban. Aki nem ismerné ez egy tartós rúzs. " részből áll. Magából a rúzsból, és egy ajakápoló szerűségből. Tényleg jó tartós, de azt vettem észre, hogy ha nem kenem rá mindig ezt a balzsamot, akkor darabokban kezd el lejönni. Ha mindog újrakenem, akkor nagyon jó. Rossmanokban most akciós áron 500 Forint. Ennyit mindenképp megért.




 A következő a Garnier BB krémje. Nem rossz, tényleg segít, de azért elájulva nem vagyok tőle. Más termékekkel együtt tényleg hatásos, de egymagában nem annyira. Gondolkodom egy átfogóbb teszten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése