2012. március 27., kedd

Véradás

Sziasztok!
Nagyon szerettem volna ma egy jó kis sminket csinálni, ki is találtam, hogy mit. Viszont délután, életemben először elmentem vért adni.
Tudni kell rólam azt, hogy egy sima vérvételtől is egy egész napig szarul tudok lenni. Meglepő módon viszont itt nem lettem rosszul. Simán ment minden, kedvesek voltak a csajszik is, akik levették a vért. Látták, hogy e nekem a első, még vagy 10 percet fekhettem utána, minden oké volt. Aztán utána leültem egy székre. Ott is ültem még vagy 10 percet, erre rosszul lettem. Még kb. negyed óra mire jobban lettem. A vérnyomásom 103/akármennyi volt a pulzusom meg űrugrást hajtott végre. Még mindig szarul vagyok, úgyhogy sminket nem vállaltam be.
Viszont kis kárpótlásként megmutatom milyen körmöt csináltam.

Cuki bajszos. Remélem tetszik...
Ennyi volnék mára. Most megyek és egy kis Szex és NewYork nézéssel pihenem ki a vérveszteséget.
Puszi nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése